Fysieke of tóch digitale visitekaartjes; niet kiezen maar combineren!
Fysieke of tóch digitale visitekaartjes; niet kiezen maar combineren!
Fysieke of tóch digitale visitekaartjes; niet kiezen maar combineren!
2 februari 2024
Barry van de Glind
Technologie wordt een steeds populairder onderwerp in de huidige maatschappij. Steeds meer bedrijven kiezen er dan ook voor om geen fysieke visitekaartjes meer uit te delen, omdat ze nu online vindbaar zijn. Ondanks de nieuwe dimensie die het digitale tijdperk - zoals het zo mooi genoemd wordt - toevoegt aan de (zakelijke) communicatie, zal toch niemand ontkennen dat fysieke visitekaartjes een blijvende charme hebben.
Om op het gebied van charme te blijven, fysieke kaartjes zullen altijd een bepaalde aantrekkingskracht hebben. Op het moment dat ik een visitekaartje ontvang, koester ik namelijk niet alleen het kaartje, maar ook de bijbehorende persoonlijke ontmoeting (en blijvende herinnering). Bij thuiskomst zal ik vrijwel altijd het kaartje nog eens goed bewonderen en indien er een website op het kaartje staat, zal ik die ook altijd nog eens bezoeken.
Desalniettemin kunnen we niet negeren wat voor oneindige mogelijkheden websites bieden als digitale visitekaartjes. Je kan veel meer informatie kwijt op een website dan op een klein kaartje. Daarbij stel je bedrijven met een website ook in staat om zich breder te presenteren door middel van multimedia, interactieve elementen en diepgaande details over waar zij voor staan. Het grootste voordeel van een website zit hem in het bereik, bij visitekaartjes moeten mensen namelijk op een exacte plaats zijn om jouw visitekaartje te zien, terwijl een website overal ter wereld te bezoeken is.
Bij Clix Media geloven wij dat een synergie tussen traditioneel en digitaal de beste benadering is. Fysieke visitekaartjes kunnen dienen als een eerste kennismaking en een tastbare herinnering. Als potentiële klanten later meer informatie willen over jouw bedrijf, zullen zij ongetwijfeld online op zoek gaan naar jouw website. Een goed ontworpen en functionerende website fungeert dan ook als verlengstuk van het eerdere persoonlijke contact. Dit zorgt ervoor dat klanten een gevoel van vertrouwen ervaren en dat zij zich meer verbonden voelen aan jouw merk.
Zoals je in deze blog hebt kunnen lezen, is fysiek niet beter dan digitaal en vice versa, omdat deze aspecten complementair aan elkaar zijn. Wij zouden je dan ook altijd willen aanraden om geen keuze te maken, maar om deze aspecten op elkaar aan te laten sluiten. Zeker met een sterke branding die er zowel fysiek als digitaal uitspringt, heb je de grootste kans op converterende klanten!
Technologie wordt een steeds populairder onderwerp in de huidige maatschappij. Steeds meer bedrijven kiezen er dan ook voor om geen fysieke visitekaartjes meer uit te delen, omdat ze nu online vindbaar zijn. Ondanks de nieuwe dimensie die het digitale tijdperk - zoals het zo mooi genoemd wordt - toevoegt aan de (zakelijke) communicatie, zal toch niemand ontkennen dat fysieke visitekaartjes een blijvende charme hebben.
Om op het gebied van charme te blijven, fysieke kaartjes zullen altijd een bepaalde aantrekkingskracht hebben. Op het moment dat ik een visitekaartje ontvang, koester ik namelijk niet alleen het kaartje, maar ook de bijbehorende persoonlijke ontmoeting (en blijvende herinnering). Bij thuiskomst zal ik vrijwel altijd het kaartje nog eens goed bewonderen en indien er een website op het kaartje staat, zal ik die ook altijd nog eens bezoeken.
Desalniettemin kunnen we niet negeren wat voor oneindige mogelijkheden websites bieden als digitale visitekaartjes. Je kan veel meer informatie kwijt op een website dan op een klein kaartje. Daarbij stel je bedrijven met een website ook in staat om zich breder te presenteren door middel van multimedia, interactieve elementen en diepgaande details over waar zij voor staan. Het grootste voordeel van een website zit hem in het bereik, bij visitekaartjes moeten mensen namelijk op een exacte plaats zijn om jouw visitekaartje te zien, terwijl een website overal ter wereld te bezoeken is.
Bij Clix Media geloven wij dat een synergie tussen traditioneel en digitaal de beste benadering is. Fysieke visitekaartjes kunnen dienen als een eerste kennismaking en een tastbare herinnering. Als potentiële klanten later meer informatie willen over jouw bedrijf, zullen zij ongetwijfeld online op zoek gaan naar jouw website. Een goed ontworpen en functionerende website fungeert dan ook als verlengstuk van het eerdere persoonlijke contact. Dit zorgt ervoor dat klanten een gevoel van vertrouwen ervaren en dat zij zich meer verbonden voelen aan jouw merk.
Zoals je in deze blog hebt kunnen lezen, is fysiek niet beter dan digitaal en vice versa, omdat deze aspecten complementair aan elkaar zijn. Wij zouden je dan ook altijd willen aanraden om geen keuze te maken, maar om deze aspecten op elkaar aan te laten sluiten. Zeker met een sterke branding die er zowel fysiek als digitaal uitspringt, heb je de grootste kans op converterende klanten!
Technologie wordt een steeds populairder onderwerp in de huidige maatschappij. Steeds meer bedrijven kiezen er dan ook voor om geen fysieke visitekaartjes meer uit te delen, omdat ze nu online vindbaar zijn. Ondanks de nieuwe dimensie die het digitale tijdperk - zoals het zo mooi genoemd wordt - toevoegt aan de (zakelijke) communicatie, zal toch niemand ontkennen dat fysieke visitekaartjes een blijvende charme hebben.
Om op het gebied van charme te blijven, fysieke kaartjes zullen altijd een bepaalde aantrekkingskracht hebben. Op het moment dat ik een visitekaartje ontvang, koester ik namelijk niet alleen het kaartje, maar ook de bijbehorende persoonlijke ontmoeting (en blijvende herinnering). Bij thuiskomst zal ik vrijwel altijd het kaartje nog eens goed bewonderen en indien er een website op het kaartje staat, zal ik die ook altijd nog eens bezoeken.
Desalniettemin kunnen we niet negeren wat voor oneindige mogelijkheden websites bieden als digitale visitekaartjes. Je kan veel meer informatie kwijt op een website dan op een klein kaartje. Daarbij stel je bedrijven met een website ook in staat om zich breder te presenteren door middel van multimedia, interactieve elementen en diepgaande details over waar zij voor staan. Het grootste voordeel van een website zit hem in het bereik, bij visitekaartjes moeten mensen namelijk op een exacte plaats zijn om jouw visitekaartje te zien, terwijl een website overal ter wereld te bezoeken is.
Bij Clix Media geloven wij dat een synergie tussen traditioneel en digitaal de beste benadering is. Fysieke visitekaartjes kunnen dienen als een eerste kennismaking en een tastbare herinnering. Als potentiële klanten later meer informatie willen over jouw bedrijf, zullen zij ongetwijfeld online op zoek gaan naar jouw website. Een goed ontworpen en functionerende website fungeert dan ook als verlengstuk van het eerdere persoonlijke contact. Dit zorgt ervoor dat klanten een gevoel van vertrouwen ervaren en dat zij zich meer verbonden voelen aan jouw merk.
Zoals je in deze blog hebt kunnen lezen, is fysiek niet beter dan digitaal en vice versa, omdat deze aspecten complementair aan elkaar zijn. Wij zouden je dan ook altijd willen aanraden om geen keuze te maken, maar om deze aspecten op elkaar aan te laten sluiten. Zeker met een sterke branding die er zowel fysiek als digitaal uitspringt, heb je de grootste kans op converterende klanten!
Technologie wordt een steeds populairder onderwerp in de huidige maatschappij. Steeds meer bedrijven kiezen er dan ook voor om geen fysieke visitekaartjes meer uit te delen, omdat ze nu online vindbaar zijn. Ondanks de nieuwe dimensie die het digitale tijdperk - zoals het zo mooi genoemd wordt - toevoegt aan de (zakelijke) communicatie, zal toch niemand ontkennen dat fysieke visitekaartjes een blijvende charme hebben.
Om op het gebied van charme te blijven, fysieke kaartjes zullen altijd een bepaalde aantrekkingskracht hebben. Op het moment dat ik een visitekaartje ontvang, koester ik namelijk niet alleen het kaartje, maar ook de bijbehorende persoonlijke ontmoeting (en blijvende herinnering). Bij thuiskomst zal ik vrijwel altijd het kaartje nog eens goed bewonderen en indien er een website op het kaartje staat, zal ik die ook altijd nog eens bezoeken.
Desalniettemin kunnen we niet negeren wat voor oneindige mogelijkheden websites bieden als digitale visitekaartjes. Je kan veel meer informatie kwijt op een website dan op een klein kaartje. Daarbij stel je bedrijven met een website ook in staat om zich breder te presenteren door middel van multimedia, interactieve elementen en diepgaande details over waar zij voor staan. Het grootste voordeel van een website zit hem in het bereik, bij visitekaartjes moeten mensen namelijk op een exacte plaats zijn om jouw visitekaartje te zien, terwijl een website overal ter wereld te bezoeken is.
Bij Clix Media geloven wij dat een synergie tussen traditioneel en digitaal de beste benadering is. Fysieke visitekaartjes kunnen dienen als een eerste kennismaking en een tastbare herinnering. Als potentiële klanten later meer informatie willen over jouw bedrijf, zullen zij ongetwijfeld online op zoek gaan naar jouw website. Een goed ontworpen en functionerende website fungeert dan ook als verlengstuk van het eerdere persoonlijke contact. Dit zorgt ervoor dat klanten een gevoel van vertrouwen ervaren en dat zij zich meer verbonden voelen aan jouw merk.
Zoals je in deze blog hebt kunnen lezen, is fysiek niet beter dan digitaal en vice versa, omdat deze aspecten complementair aan elkaar zijn. Wij zouden je dan ook altijd willen aanraden om geen keuze te maken, maar om deze aspecten op elkaar aan te laten sluiten. Zeker met een sterke branding die er zowel fysiek als digitaal uitspringt, heb je de grootste kans op converterende klanten!
De nieuwste blogs gratis in je mail?
De nieuwste blogs gratis in je mail?
Plan nu een vrijblijvend gesprek in!
Een gesprek op een moment dat het jou uitkomt! Hierna weet je precies wat je kan verwachten en of onze visie bij jou past!
Contactformulier
Vul hier je gegevens in en dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op!
De mannen van Clix Media hebben mij onwijs geholpen! Al mijn wensen zijn perfect verwerkt in mijn website!
Mario van Tack Legal
Plan nu een vrijblijvend gesprek in!
Een gesprek op een moment dat het jou uitkomt! Hierna weet je precies wat je kan verwachten en of onze visie bij jou past!
Contactformulier
Vul hier je gegevens in en dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op!
Plan nu een vrijblijvend gesprek in!
Een gesprek op een moment dat het jou uitkomt! Hierna weet je precies wat je kan verwachten en of onze visie bij jou past!
Contactformulier
Vul hier je gegevens in en dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op!
De mannen van Clix Media hebben mij onwijs geholpen! Al mijn wensen zijn perfect verwerkt in mijn website!
Mario van Tack Legal
Plan nu een vrijblijvend gesprek in!
Een gesprek op een moment dat het jou uitkomt! Hierna weet je precies wat je kan verwachten en of onze visie bij jou past!
Contactformulier
Vul hier je gegevens in en dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op!
De mannen van Clix Media hebben mij onwijs geholpen! Al mijn wensen zijn perfect verwerkt in mijn website!
Mario van Tack Legal